utmanad

Blev ju UTMANAD av Sara
Brukar inte orka göra sånt men men gör det ändå rå denna gång ;-)

7 udda saker om MIG:

♦ Om jag pillar i ex vänster öra med topz,så börjar det klia i hals (såpass att jag måste hosta) och höger öga börjar rinna! och så tvärtom då! haha skit skumt. David trodde mig inte först så jag fick lov att visa innan han trodde mig.

♦ Jag gör ibland (ganska  ofta)mycket fula saker,som en dans,en konstig pose eller säger nånting väldigt konstigt helst samtidigt haha och oftast till David :-D (kanske inte så udda,gör nog de flesta emelanåt men)

♦ När jag var liten ville jag bli en häst som hette Monica som hade glasögon och nagellack.

♦ Jag har en kanske snart skadlig städ nojja ;-)

♦ Jag kan vara väldigt paranoid och få för mig både det ena och det andra,folk ska mörda mig på bussen typ haha


♦  Jag har en väldigt stark känsla för hur saker kommer att gå,många gånger jag vet saker innan det hänt.

♦  Jag har sett och hört saker som inte hör till det vanliga (kan det vara besök från andra sidan...buhh!)

(haha jag är ganska konstig jag ;-)

Jag orkar inte utmana nå folk så om ni känner för att göra detta i eran blogg,do it!

ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Fru SGS

Mycket kul att läsa! :-D Det där med topzen vet jag exakt vad det är...blir lika för mig, fast jag nästan spyr....

2008-08-29 @ 22:15:54
Postat av: Emma

topzkvinnan är på G!

Jag tycker det är skönt att leta snusk i öronen.. är jag mongo tro? haha

2008-08-29 @ 23:03:03
URL: http://emmiz81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0