Take that



En gång i tiden var man ett STORT Take That fan..haha. Minns jag tyckte den här låten var såå bra :-) Robbie Williams var min favorit och Mark var Monicas :-D
Jag hade hela väggarna fulla med bilder,en ram med Robbie ovanför sängen..hugaligen.
Och när jag fick veta att Robbie skulle lämna Take That jag trodde jag skulle dööö..mycket lessen var lilla Hanna då..
Ja vad man ändras i musik smaken..från Take That till Blues som etta på listan för musik..

jaja kul att se nu många år senare..nu skäms man ju när man ser hur de håller på och då tyckte man att det var mycket heta! Hahah

Lyssna och njut Monica :-D

Kommentarer
Postat av: Monica

Hahah, det var tider det!! :-D Sitter här o lyssnar o njuter för fullt! :-)

2008-08-23 @ 14:53:57
URL: http://eternal060606.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0