Sjuk?

Känns som att jag börjar bli det..tärd och seg och svettig och hes..ihh..lät ju fräscht :-D Lillen har ju haft feber och är förkyld så det har väl smittat av sig..brukar klara mig men men. Hoppas det går över fort! Ska ju jobba imorn men får se hur det blir med det..ingen höjdare att sitta sjuk och tärd en hel natt..jag har ju ingen feber än så länge iaf  *peppar peppar*
Idag fick jag kläder som jag beställt från Laredoute,första gången faktiskt som jag varit hel nöjd med allt:-)  Två linnen,en lila kortärmad kofta med stora knappar (love stora knappar) och en brun kort mancherster kjol. Så där lär man ju beställa ifrån fler gånger..såg en hel del fint i katalogen nu..så kanske blir en till beställning snart ;-)

Igår beställde jag från hm till Charlie,blev 1000 kr nä det var klart (har konto där hehe) Men för det fick jag:

tre tröjor,ett par jeans,ett par manchester byxor och ett par mjukis byxor.
Långkalsonger, vinter vantar, halsduk, ute byxor (att ha innan overall)
va nå mer med men kommer inte ihåg nu..jaja intressant va?

Var till doktorn idag med Charlie för koll på astman. Jag har ju fått för mig att de blivit mycket bättre. Och nu är han ju förkyld så ska ju då vara astmatisk. Men iaf så jag gav han ingen astma medicin imorse så att det skulle höras om det va nåt..Och som jag trodde så lät det jätte fint helt rent. *Glad* Vägde och mätte oxå och han växer ju på bra och det var oxå ett teckan på astman håller på att ge med sig sa hon,för barn med astma brukar inte växa på så bra sa hon :-D
Det är ju inte helt över kanske så vi ska fortsätta med medcin och så men när han är runt tre så trodde hon att det kunde vara borta :-)  Skönt!!

Nä nu kommer några bilder som inte har nåt att göra med det jag skrivit om :-)


  Charlie för nån vecka sen när han vägrade kliva upp ur badet,han ÄLSKAR att bada! "dada"
Japp trasig dusch slang jag vet ;-) Inte orkat ta tag i det än


  Jag mycket tärd i bakgrunden! hahahaha livrädd för mig själv!


  min nya keps (mössa typ nåt)



ha de gott då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahah tärdaste kortet ;P

Snygg kepa!

2008-08-26 @ 20:34:43
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: Fru SGS

Ha ha badmonstret på G! Tuvis gillar oxå å bada men hatar att tvätta håret, blir en kamp varje gång...

2008-08-26 @ 21:39:48
URL: http://guldbrands.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lisa, ja jag vet hahaha tärdast!

keps,49 på hm inte illa :-)



Sara, samma här..hår tvätt är ingen höjdare!

2008-08-27 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0