Selånger och dop

Ska snart med bussen till Lotta :-) Men skriver ett inlägg här i väntan på bussen ska gå om tio minuter, så får se hur snabb jag kan va :-)

Igår tog vi en promenad fram och tillbax till selånger Charlie fick åka karusell för första gången och det var med blandade känslor lill gubben (åkte med mig) Köpte en bil till Charlie för 90 kr! som gick sönder idag! Mycket B!!

Även jag åkte en karusell den värsta dom hade haha aldeles ensam Dabid vägra fast det hade ju inte gått ändå för nån måste ju ha lillen :-) Kuuul var det! Men ångrade mig först när jag satt mig..fick noja på allt möjligt haha Men det dgick u bra :-)

Idag har vi varit på dop allt vara bara fint god mat + tårta trevligt folk ja bara nice.

Slänger upp lite bilder sen drar jag..om typ fem minuter hehe



                                                      

            
                                                       


                                                          Avslutar med dom snyggaste korten


                                                




Bye och ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0