rubriken

Halllå där! ett kort inlägg kommer då här..Ska snart iväg och jobba sen ledig helgen! :-)
Igår var Lotta och Lisa här med barn,skoj skoj :-) Lite galet mellan varven haha och Charlie stod för en hel del av det och Angel då hahaha. Nä men alltid kul med besök av gamla vänner :-)

Lotta ska jag träffa igen på lördag,ser jag fram emot..det blir en ute kväll :-) Helgen är fullbokad,imorn lär det ju bli lungt efter att man sovit och så men lördag förmiddag är det dop för lille Josef sen ut me Lotta då och på söndag blir det en promenad till selånger med man och barn (får se till att inte vara allt för seg ;-)

Roligt när det händer grejer!

Ska ni på selånger då? kanske ner och supa på tivolit hahah

Nu: rulla cigg och kasta i mig en kopp kaffe

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: missgranby

åh vad mysigt du har det! det är alltid roligt när det händer saker! :) jag vill vara med!



* klart ja ska ner o supa på selånger :p

2008-08-16 @ 08:59:56
URL: http://missgranby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0