jaha ja

Ja här sitter man och som vanligt är det innan jag ska iväg och jobba,ska åka om en halv timme. Börjar kvart i tio men måste hemifrån tio i nio..B..men så är det när man måste åka buss..skulle bra gärna vilja ha körkort och bil..

Var ju ut med Lotta i lördags haha de va kul,jag tror vi var typ överallt! Synd bara att man jobbar nästa helg då man vart bjuden på kräft party men men så är det..

Usch jag känner inte alls för att jobba känner jag..hmm..känt så hela dagen lång..men det är bara att ta tjuren vid hornen som man brukar säga ?

Vad gör ni en kv'äll som denna?

Charlie har ju iaf börjat på ny dagiset och det går jätte bra! Så skönt :-)

Nu ringer min Sara så ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0