...

Hejsan! ja tänkte bara sriva lite meningslöst medans jag väntar på Charlotte som ska skjutsa mig till Birsta. Ska köpa en mörkläggningsgardin till sovrummet..Yes skysst att ha mörkt när man sover på dagarna efter att ha jobbat. Jobbar nu mån och tis..

Vad har ni haft för er då?

Här har det varit lungt, var med Sara och tommy på birsta en sväng i fredags sen hängde jag med Sara ut en sväng på kvällen men väldigt lungt var hemma hav ett med mat :-) Så ingen baksmälla blev det.
På Lördags kvällen var jag o David ut och åt,trevligt trevligt, var på kina. Hundra år sen man gjorde nåt sånt! Sen hyrde vi två filmer såg först Jakten på lycka..ingen höjdare tyckte jag..seg..Igår såg vi A tale of two sisters den var lite svår men jävligt äcklig emellanåt..Asiatisk skräck/rysare dom är bra på att få till äckliga grejer..äckliga poser på äckliga folk..heheJag till och med skrek till på ett ställe,mycket länge sedan man gjorde nåt sånt! haha
Men det var så utdraget och man visste ju att nå skulle komma och så bara Pang! och Hanna AHHHHHHHHHH!!!
Hahah!!

Ja helt klart se värd..

Nä nu ska jag bege mig men ha de gott då!

Jo förresten,nån som har tips på nån bra bok? Läser mycket nu när jag jobbar så.

Kommentarer
Postat av: lotta

hej, synd du jobbar då. antar du inte kan byta ut natten heller. hmmm då bli re inge kul. huuuuu

bra bok: tärningsspelare o dumskallarnas sammansvärjning.

2008-08-04 @ 18:41:01
Postat av: Hanna

jag har precis tagit ut ledigt förra helgen och jag måste ju ta två nätter och det blir svårt igen..Jag kan ju kolla på de men tror tyvär att de blir sv¨rt..skit tråkigt!



ok ja men då ska jag kolla upp den boken :-)

2008-08-05 @ 15:44:18
URL: http://frusoft.blogg.se/
Postat av: tobbe

läser bara biografier men d finns många bra där tex. scar tissue om anthony kiedis sångaren i red hot chilli peppers, har levt ett rett annorlunda liv kan man säga. läs den

2008-08-05 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0