Vacker och vild

Det är Charlie det :-) Vår lilla vilding..Just nu sitter han med välling och tittar på bollibompa i sin egen lilla fåtölj :-) Så jag passar på att sätta mig här en stund med en kopp kaffe. Pigg idag är man oxå men inte så konstigt kanske för jag somnade på soffan igår halv sju och gick in till sängen halv nio och sov sen HELA natten fram till 5 imorse då jag klev upp och åkte till jobbet.
Jag har spelat bongo trummor idag på jobbet till låten "la bamba" haha det ni,det är inte nåt som händer varje dag haha! :-D

Imorgon=fredag! Skönt och ledig hela helgen är man! Får se vad som händer då..kanske ska ut en sväng med Sara men hon mår inge  vidare idag så får väl hoppas på att hon kryar på sig tills imorgon ;-) Om de inte blir nå me Sara skulle jag vilja gå på blues klubben tror det var nån "snubbe" från USA som skulle spela imorn..hmm måste kolla upp de sen. Men vem ska man få med sig dit då?? lär ju få gå själv isf..vilket känns sådär då..Jaja får väl se vad som händer..
Vad ska du hitta på i helgen då?

ha de gott och kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

åhh fy äckligt me spyskiten! huuua. jag hade följt me på bluesklubben om jag var där. sitter på jobbet. ska kanske me ylva o hennes tjej ut ikväll. känner mig sådär upplagd, blev sjukt trött. få se. hoppas du mår fint iaf. charlie är fin han!kram

2008-04-04 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0