Seg lördag..

Så är det..var på blues klubben igår med Mor och David så idag har man varit lite seg. Men Inte lika seg som David haha han är helt tärd idag! Charlie var hos Tobbe och Teres och det hade gått fin fint! :-)
Ledig i helgen är man, kommer att jobba varannan helg nu fram över + vardagar oxå då..
Ja vad ska man skriva om nu då..hmm..känner mig ganska tom i huvet faktiskt..David har slocknat me lillen han,jag tror alla är där inne i sovrummet haha två katter och en hund,här är det fullt hus :-D
Nä va fan har inget mer att yra om så jag tar o kollar era bloggar istället. Slänger upp en bild från igår på mig o David..Ha de gott!

image178
 
  Mycket glada..haha :-D



Kommentarer
Postat av: tobbe

mysigt foto!

2008-04-28 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0