party och bakfylle piller

Blev ingen utgång el blues klubb igår..Blues klubben var de inget på förren nästa helg och Sara hade feber så..
Men ikväll ska jag på Aveny med Lina som det ser ut. Lina är mitt ex lillasyster (The störd one) exet asså haha!
Ja så nu har jag laddat upp med "bakfylle piller" haha Jag hatar att vara bakis och har ofta oturen att inte bli mig själv förren efter tre dagar. Så nu blir det dubbel dos av Revigör! Har provat det en gång förut och det hjälpte faktiskt ..vet inte om det bara var psykiskt men skit samma bara de hjälper så är jag nöjd :-D
Ni märker om jag uppdaterar imorn annrs ligger jag nog som en döing i soffan..
Nä va rastlös jag är då..kaffe måste jag ha! Och laga midda till pojkarna kanske..Ja men ha de gott då!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur går det med dagiset?

2008-04-07 @ 21:59:02
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Hanna

Vi har varit där idag på besök,inskolningen börjar imorgon så än så länge kan ja inte säga så mycket :-)

2008-04-08 @ 17:46:58
Postat av: lotta

hur gick d med bakfyllan ??

2008-04-09 @ 23:33:54
Postat av: Hanna

Det gick bra faktiskt :-) Men tyvärr ersattes den med massa annat jobbigt inom familjen..

2008-04-10 @ 14:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0