Majbrasa med lillen

Japp nu har man varit på de :-) Här på fotbollsplan på luleåvägen. Direkt när vi kom dit så sprang Charlie fram till bordet med lott priser för barn och tog en båt,om och om igen,han ville ha den :-) Så jag köpte två lotter men ingen vinst..Sen kom mamma som hade vunnit på en lott och Charlie fick sin båt! Hihi han blev så glad :-D
Vann faktiskt själv på en lott oxå sen så då fick han tre bollar,han älskar bollar. Har jag sagt vad Charlie säger istället för boll? haha koppka! Älskade gullunge!
Angel blev tyvärr rädd för smällarna så henne fick David gå hem med,tur att man bor nära iaf :-) Ja sa redan från början at vi skulle lämna henne hemma men icke..
Så har du varit på nån brasa då?

Ledig nu fram till fredag natt,Nice! Men trött så blir nog en tidig kväll ikväll..När jag hade jobbat natten i måndags och skulle åka hem började jag må så j-vla illa! Fy vad hemskt det var,fick hoppa av fyran och ta trean istället och gå från Ica..Men imorse efter natten var de bättre så jag hoppas verkligen att de va en engångs företelse..

Nä ska man slänga sig på soffan kanske..jo.. ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Räknas det om man har tagit sig i brasan? :-P
Hahaha

2008-04-30 @ 23:36:09
URL: http://www.emmiz81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0