Så blir det..

Blir inge O´learys imorn,Krisse ringde och berätta att de blev inte han som skulle spela musiken..Så då blir det inte alls samma grej. Vet ju att han skulle spela precis den musik jag har tänkt på men detta kan bli helt annurlunda..
Jaja så jag prata med Tobbe och ställde in barnvakt för andra gången! haha
Men det löste sig bra ändå för jag fick ett sms av Lotta att hon var i sundsvall över helgen så jag ska ut me henne på lördag istället! Ska bli så kul att träffa henne,måste nästan vara två år sen nu!
Och så är det en loppis på lördag som jag vill gå på ,så det blir loppis på lördag förmidda :-) Sen på söndag ska vi till Emma som fyller år,fullt upp,Härligt!


Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Monica

Som sagt, det är inte meningen att du ska på någon blueskväll!!

2007-10-05 @ 12:10:23
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Monica

:-D

2007-10-05 @ 12:10:53
Postat av: Hanna

hahahahahah :-D

2007-10-05 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0