Rusta,Kaffe,Bonzo..

Japp så ver det tisdag då,husfruarna ikväll ;-) Igår var jag såå rastlös så jag tog en snabb sväng till rusta..Kristian kom förbi efter jobbet så jag hängde på han när han skulle hemöver och fick skjuts till rusta. Köpte några julklappar till David som han sett o ville ha,nu vet han ju vad det blir så några fler paket blir det. Köpte även en present till min mor som behöver muntras upp lite..Hon blev glad så det känns bra :-) Nämen de va skönt att komma iväg en sväng även om det bara blev en snabb visit.
Väntar nu på att David ska komma hem från Ica,har ingen mjölk och det måste jag ju ha till kaffe! hehe så han var snäll och traska ner till ica :-)

Något tråkigt..igår förlorade Shiva sin bästa vän...Huuga Bonzo..Davids kompis hund,de träffas minst en gång om dagen för att leka så det känns lite tomt..Han har varit sjuk ett tag så det fanns inte så mkt att göra,,tyvärr! :-( Hann bara bli två år..*tänker på er*

Nä nu ska ja ladda kaffebryggaren! ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, blir tårögd när jag läser om Bonzo! Fy fan!

2007-10-30 @ 11:28:00
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Lisa

Usch så tråkigt hunden! :( Han får leka vidare i hundhimlen...
Vad duktig du är och shoppa julklappar! En annan lär ju stressa som vanligt dagen innan! aaaah!

2007-10-30 @ 19:29:01
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Hanna

Lisa,

Japp de flesta julklappar klara :-) Brukar inte vara såhär snabb men i år så :-)

2007-10-30 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0