Menlös...rastlös..less

Ja en sån dag är det idag..Hua hua..Började med en "trevlig" överaskning med posten idag..sen har det bara rullat på,tycker inte om såna dagar! Igår var det en glad dag och idag en mindre glad dag..
Post överaskingen var ett brev från försäkringskassan,satt och räkna på föräldradagar för ett par dar sen och kom fram till att jag kan vara hemma feb ut,istället för jan ut som jag trott från början..Skit glad blev jag! Yes en månad extra hemma med Charlie! Så jag fixade allt på datorn och skickade in begäran och allt verkade vara i sin ordning. Är det något som är strul att man tar ut så dagarna inte räcker osv så brukar det "poppa" upp en ruta där det sägs ifrån men kom icke nåt sånt denna gång,så såklart man trodde allt va ok.
Så kom detta brev imorse där det stod att dagarna inte räcker feb ut..blääää vad less jag blev! Men men jag ska ringa imorn och fixa och trixa så det går nog bra till slut :-) Nu ska jag ta och lägga Charlie men ha det gott folk!


Kommentarer
Postat av: Emma

JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!! Less man blir på pengar! Hate it!

2007-10-16 @ 20:21:43
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Monixa

Undrar hur det gick för dig iddag om du ringde och så? Ska ta och ringa dig strax!

2007-10-17 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0