Jobb

Precis kommit hem från öppna förskolan med Charlie och han somna direkt vi kom innanför dörren,det tar på krafterna att leka :-)
Innan vi gick imorse ringde min gamla chef och undra om jag kunde jobba ons,tors,fre denna vecka från 06-11,så imorgon blir det jobb för första gången på över ett år! Men det känns helt ok är ju bara ett par timmar och det kan vara skönt att komma ut lite innan det blir dags att börja jobba på allvar. Det jobbiga är att jag måste kliva upp runt fyra imorn! Bussen går fem..huua det ser jag icke fram emot!

Nu blir det en kopp kaffe och en rök..

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

LÖVELY med jobb! Hoppas det går bra imorrn!

2007-10-23 @ 19:58:42
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Monica

Schysst! Men jag tror du måste anmäla det till Försäkringskassan...

2007-10-23 @ 20:50:35
Postat av: Hanna

Ah jag ringde igår och begärde halvdagar för de dagar jag ska jobba.

2007-10-24 @ 04:22:32
URL: http://frusoft.blogg.se
Postat av: M

Bra bra!

2007-10-24 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0