Gubben..

Jobbat ännu en dag,imorgon kvar sen blir man ledig igen! Nämen det har gått jätte bra..imorse när jag ringde till chefen o skulle kolla en grej så sa hon att dom har pratat så gott om mig,vill att jag ska stanna osv. Så det är ju kul att höra efter bara ha träffat dom en dag hehe
Tog bussen hem idag hade inte samma tur som igår ;-) Iaf så satt jag och lyssna på mp3 och var i min egen värld då det kommer och sätter sig en gubbe bredvid mig. Han börja prata så jag tog av mig lurarna,till att börja med så satte han sig jätte nära! Jag fick typ trycka mig mot rutan för att komma ifrån. Obehag kände jag då..Ja o så börja han surra en massa,sa att det va kallt ute osv. Så tog han av sig sina handskar och tog tag i min hand mm du är varm sa han. Jag drog bort handen och fundera på om jag skulle byta plats men satt kvar. Sen sa han nåt mer och tog handen igen,då ryckte jag bort den och lixom kolla på han "va faan" Ja iaf så fortsatte han ställa massa frågor,fråga vilken fågel jag tyckte bäst om? que?? Nä ingen aning sa jag. Då sa han ripan är fin den är vit och vit är oskuldens färg...Sen säger han: Är du vit? hahaha vad faaan Leave me!
Nä hua när jag plingade steg jag upp direkt och typ ställde mig vid dörrarna och vänta på att kliva av men innan jag klev upp så tog hahn tag i handen o sa: Hoppas vi träffas igen,ha en skön dag! Ihhhhhhhhh uschhhh
Nä hua han vill jag inte träffa igen!

Nu blir det snart kaffe med en gammal vän som kommer på besök.

Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

JÄVLA ÄCKEL!!!!!!
Kill him!

2007-10-25 @ 13:16:30
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Lisa

Men uuuuhhhh!!!
Du skulle smattra ut nån spydig kommentar!
Gaaah jag skulle blivit tokig!

2007-10-25 @ 14:54:10
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja man kommer ju på i efterhand en massa man skulle sagt..nä fy fan för han! illa!!

2007-10-26 @ 14:39:01
Postat av: Mia

Faaaaaaaaan vilken ÄCKLIG gubbjävel uscha du skulle bytt plats iuuuuw.

2007-10-26 @ 23:21:25
URL: http://dopad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0