Dagen

Det gick bra att jobba idag,jobbade med en liten man vid namn Fernando :-) Slutade som sagt kl 11 så tiden gick rätt fort. Sen hade jag sån tur att när jag stod och väntade på bussen kom Camillas karl åkande förbi så han stannade och jag fick skjuts hem! Lyxigt värre!
Charlie blev jätte glad när jag kom hem,kom gående med utsträckta armar,huga min skatt! Han har varit väldigt mammig idag,hehe känns som att jag burit omkring på honom sedan jag klev innan för dörren tills det blev läggdags. SÖT!!
Imorgon ska jag träffa Anna Lodin efter jobbet på en kaffe för att sedan bege oss ut mot ikea. Ska bli kul har inte träffat henne på säkert 2 år om inte mer..Huua sjukt.

Nu ska jag ta och umgås lite med min kärlek. Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh "mammig" sött! Han saknade nog sin mamma idag :)

2007-10-24 @ 19:33:41
URL: http://mommy666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0