Charlie

Idag har varit en seg dag..inte gjort nåt alls! Förren på eftermiddan då lille Vidar kom på besök (Sötis!!) Charlie sprang runt och va crazy som vanligt när det kommer besök,han blir såå glad :-) Imorgon ska vi upp en sväng med honom på öppna förskolan så han får vara med på lite babysång och leka av sig lite:-) Jag har en känsla av att Charlie kommer stor trivas på dagis när det blir dags för det.
Efter besöket satt jag här vid datorn och hör att Charlie grejer med nåt i köket,då har han hällt ut Shivas vattenskål över hela golvet..hehe..Jag hämtar mopp för att torka upp,när jag donar med det så kommer Charlie gående och halkar mitt upp i allt..huuga inte lätt alla ggr!
Sen blev det välling och bollibompa så var allt bra igen :-) Nu sover lillen sött för natten och mamma Hanna ska ta o fixa lite här hemma..

Ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0