Blues klubben

Japp i fredags var jag på bluesklubben med mamma,David och Petter (bror) Hade riktigt roligt faktiskt! Bandet va mycket bra,dancing all night long för min del blev det :-) Ska eventullt dit 16 november igen.
Allt hade gått jätte bra med Charlie som var hos Davids mamma. Vi åkte ut med bussen och lämnade honom vid två tiden och stannade kvar ett tag innan vi åkte..Huga var inte kul att åka,började sakna min älskling så fort jag klev utanför dörren! Så det blev ett par samtal och sms under kvällen för att kolla läget..hehe
Lördag förmidda skjutsade Kristian ut David och hämtade Charlie (jätte snällt tack!)

Idag har vi gått gåbingo här i området..men vann ingeting..hehe som vanligt.Har inte tur i spel kan ja lova! Men det va skönt att komma ut en sväng :-)

Nu blir det ett bad och lite läsning ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Monixa

Tråkigt att ni inte vann ngt! Har varit och hälsat på släkten idag, Vidars gammelfarmor etc. Och visst är gubben min snäll som hämtade Charlie! Heheh. Stolen fungerar kanon, Vidar gillar den! Grymt att få sitta upprätt i bilen tycker han. Höres imorgon! Gnite!

2007-10-22 @ 00:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0