Bla bla

Charlie sover och David är på stan..utråkad är jag..så jag tänkte sätter mig och skriver lite här då fast jag vet inte om vad..;-) Idag har jag beställt en digital kamera iaf! Den första vi hade blev de nå fel på och den andra flög i golvet och gick sönder..så nu har man varit utan bra länge. Jobbigt värre! Vill ju knäppa massa på charlie,har haft en gammal vanlig så länge men räkningarna på de har ju överstigit en ny digital kamera för länge sen haha. Jaja men om en tio dagar ska den nya komma :-) Så ringde jag även försäkringskassan imorse ang dagarna och hon sa att systemet (när man begär genom datorn) inte känner av alla dagar osv massa strul var det iaf..Så får se hur länge man blir hemma,men jan ut vet jag iaf!
På fredag blir det blues klubben iaf om allt går som det ska,Davids mamma ska ha Charlie hos sig i kvissleby..långt borta från hem..hehe. Men det ska nog gå bra!
Nä nu blir det väl ännu en kopp kaffe i brist på annat att göra..

Ha de gott!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kaffe är grejer nu.
Extra STOR kram ..

2007-10-17 @ 18:41:46
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Monica

Schysst med ny digitalkamera! Det är ju ett måste. Vi ska satsa på en ny, för den som vi har nu drar så mycket batteri, helt galet! Kram, kram, kram!

2007-10-19 @ 11:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0