Mammas busunge :-)

           

Så var det halloween då..jaha? Har aldrig lagt ner nån energi på det men i dag ska vi till Monica o Kristian på 3 rätters lunch :-) Det ska bli trevligt!
Hade en skit äcklig dröm inatt! Alla tänder typ ramla ut! Fy..Kunde plocka ut dom aldeles bruna o trasiga var dom..usch värsta paniken hade jag! hua...kanske ska kolla drömtydning..hehe
Igår kväll var jag iaf väg me Charlotte och tände ljus på de gravar man har att gå till..Jocke,Jens och Micke..Tragiskt unga människor allihopa..Mormor och morfar finns ju i Finland så på deras grav kommer man ju allt för sällan..Och farfar i gbg..
Jag tror jag avslutar detta inlägg med en dikt som Petter (bror) skrev nät mormor gick bort..

                                              Saknad så stor
                                              Saknad så svår
                                              river ärr i min själ
                                              för varje tår
                                              Likt en kall vinternatt
                                              Så tyst och besviken
                                              tar jag mig sakta
                                              till mina minnens riken
                                              Sakta men säkert
                                              tar jag mig trevande
                                              till de minnen som ser dig så varm
                                              och levande
                                              Jag tar nya tag
                                              för att försöka förstå
                                              att tiden var kommen för just dig att gå
                                              Men när det sedan blir min tur att vandra
                                              ska vi tillsammans läsa dikter för varandra
                                              jag lovar...
                                            

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gokillen!

Fin dikt! :(

2007-11-03 @ 09:26:18
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Emma

Usch.. den där dikten gör mig så tårögd.. Jag är så blödig.. Ha en bra dag! KRAM

2007-11-03 @ 12:08:33
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: lotta

vilken fin dikt. ojoj bi lessen

2007-11-22 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0