Målningen...

Ja just det..målnigen av köket,,Köpte ju färg i lördags för att vit lacera panelen vi har i köket som tidigare var en tråkig träfärg..ja iaf så började jag målnigen i måndags kväll när Charlie hade somnat. Och såg då alteftersom att det blev en rosa nyans..ok tänkte jag o fortsatte, hon som hjälpte oss med färgen sa att ju mer lager man måla på desto vitare skulle de bli så jag körde på med första lagret.När det var klart kände jag mig inte alls nöjd men men körde på med ett till lager kvällen därpå. Iaf effer andra omgången såg jag att det blivit LILA/GRÅTT..Inte alls kul när det var vitt jag ville ha! Skit less var jag! Ringde mamma o gnällde o hade mig HAHA sa tex att jag kommer ju inte ens kunna ha röda julgardiner med lila väggar osv haha
Men igår så tog jag mig på birsta o köpte ny färg så nu är det nymålat i en mer täckande vit färg! Känns sådär med tanke på att jag kasta ut 500 på den första färgen o 89 för den jag köpte nu...jaja nu är jag nöjd iaf..

Nä nu ska jag se medium..är hos bror barnvakt medans de repar.

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att det fixade sig! Ringer imorgon!

2007-11-08 @ 23:04:35
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0