Kryssning eller ej det är frågan..

Nu innan jag la Charlie så hade han feber..38,4..Så nu är frågan om det blir nån kryssning för mamman...
David är ju såklart hemma och vi har löst det med Shiva så Henke och mamma ställer upp att ta ut henne..För såklart kan inte David dra ut Charlie på nån promenad.
Jag får se under morgondagen hur det ser ut med Charlie,håller han sig feberfri eller med bara lite osv så kan jag ju åka men stiger febern och han blir jätte sjuk så blir det självklart så att jag stannar hemma.
Japp det återstår att se..Jag har pratat med Sara och hon är nu införståd med att kryssningen kan ställas in och det förstod hon ju såklart men tycker ju samtidigt att det vore väldigt tråkigt. Vilket jag förstår..Vi har ju planerat denna lilla resa sen ett par månader tillbaka så..
jaja återstår att se som sagt..

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller tummarna att Charlie inte blir sjuk! Inge kul å va liten å sjuk...

Få se nudå om du kommer iväg, jag hoppas det för din skull. Du är världens bästa mamma men du måste få vara en annan Hanna än bara en mamma.. ;-)

Vi hörs imorrn. Kram

2007-11-27 @ 20:07:15
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Mon

Lillvännen! Sjuk så ofta! Lille goplutten! Hoppas det här med astman försvinner. Huga. Ha det fint på resan om det blir så att ni åker! Ringde häromdagen, men det var upptaget! Grrrrr!

2007-11-28 @ 08:43:47
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Sara

Va skönt att charlie va lite bättre idag,få bara hoppas att de fortsätter så=)
Få höras av fler gånger under dagen,så man ser ifall kryssningen blir av imorgon eller ej!
Hoppas verkligen....=)
Hörs sen! Kram kram

2007-11-28 @ 10:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0