Full rulle..

Idag har det verkligen varit full rulle..Idag på dan kom Meja och Camilla förbi och under tiden dom var här så kom svärföräldrarna som avlöstes med mamma och sist men inte minst kom Kristian :-) Efter allt besök följde jag med mamma som skulle hämta en gran till balkongen,Charlie följde med i sin pulka nerstoppad varmt påklädd i åkpåse,han såg verkligen ut att trivas  :-) Somna t.om på vägen tillbaka..huga mammas älskling!
Ja och sen efter att vi kommit hem var det direkt ner i tvättstugan är snart klar..
Imorgon ska vi till läkaren för återbesök ang Charlies Förkylningsastma,hoppas det går bra! Just nu är han förkyld och då märker jag av att andningen blir tung,så medicinering morgon och kväll är det nu.
Asså snart åker jag på kryssning..två dagar..som sagt väldigt blandade känslor inför det..
Nä nu ska man ta sista turen ner i tvättstugan sen blir det till att slänga sig på soffan

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Huga lill-Charlie.. Inge kul å va liten å ha astma.. Pussa honom från mig!

2007-11-27 @ 12:20:30
URL: http://www.emmiz81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0