bla bla bla

Idag har ja varit på stan me Sara (och Charlie :-)) en sväng. Sara köpte en klänning,jag kollade inte ens på kläder eftersom jag icke är så tät för tillfället..onödigt att fresta sig själv ;-)
Köpte iaf en present till lilla Meja som fyllt ett år,får överlämnas på Charlies kalas eftersom hon kommer hit då :-)
Skulle ju på bio ikväll,1408 men varken jag eller David känner sig direkt upplagd för det så de får bli framöver istället.
På lördag ska vi iaf till Monica o kristian på Haloween fika! Ska bli skoj och se vad hon hittat på denna gång,påhittiga Monica :-D Ska även inhandla vit lacyr färg till köket,har träpanel som ska målas om! Ska bli kul att få fixa iordning kommer bli jätte bra tro jag :-) Härligt att få det klart före jul.

Nä nu ska jag ta och plocka lite här hemma medans lillen sover

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Neeej MAXI på G imorrn kanske! Köp kattsand då sa jag åt dig!!!!!

2007-11-01 @ 18:12:41
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Monica

Blir 3rätters lunch. Hihih. :-D

2007-11-02 @ 13:51:17
URL: http://eternal060606.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0