...................

Charlie mår bättre..ingen feber idag. Funderar på om det kan ha varit nån tand som är på väg..kan ju få feber då..Huvudsaken är att han är feberfri :-) Imorgon ska vi på dop,Leon som ska döpas. Charlie är icke döpt det är ett beslut han får ta själv senare i livet om det är något för han.
Var på Ikea idag en sväng med Sara o Tommy,fan vad folk det var! Jag såg säkert 15 bussar hua! Köpte iaf en  grön halsduk och två röda plädar som jag ska ha i sofforna till jul :-) Cozy..Håller på att längta ihjäl mig till jul nu! Vill börja fixa och dona här hemma :-)
Imorn är det min tur att sova kom jag på nu..skönt! Vi kliver upp varannan dag jag o David. Har det rätt lyxigt ändå som har haft David hemma under hela föräldraledigheten, men sista januari går tiden ut och det är dags att börja jobba igen. Usch det vill jag inte tänka på. Men det ska nog gå bra man brukar komma in i det rätt fort.
Nä nu ska jag ta ett bad tror jag men ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är grymt mycket folk här ute på Birsta City. Varje dag! Blir galen! Lite läskigt att bo här ute nu. Mycket tight att köra bil också. Illa. Det är stort, nästan för stort. Blir säkert större. Systemet kommer dra hit mer folk. Hmmm. Hjälp.

2007-11-25 @ 01:25:38
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja jag håller med dig! Ja hua större lär det bli!
Hoppas allt är bra med er :-)

2007-11-25 @ 09:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0