.......

Min lilla Charlie är sjuk..huga..feber. Fått en alvedon inför natten o massa vatten. Hoppas det går över fort!
Imorn ska jag in på stan och hämta båtbiljetterna ,åker om en vecka..Blandade känslor inför det måste jag säga. Visst ska de bli roligt men samtidigt jobbigt att åka ifrån lillen min. Åker tors morgon och kommer fredag kväll så det är ju ingen evighet man är borta men ändå..Tur iaf att det är en vecka kvar så Charlie förhoppningsvis hinner blir frisk annrs blir det ingen resa av. Slutar väl med att jag blir smittad,David känner sig dålig han me så.
Men jag brukar klara mig *peppar,peppar*
Ikväll blir det medium,lovelie! Nyss ätit tacos,hua tok mätt! Så nu ska jag slänga mig i soffan och kanske få lite fot massage om man har tur ;-)

Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh lillen då..! så jobbigt då de ska vara sjuka, hoppas de går över fort!

2007-11-22 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0