tjohoo

Det verkar som att pencilinet redan börjat göra sitt :-) Efter andra dosen (ska ha tre ggr om dan) har vi inte hört något mer ajajaj och han börjar bli själv igen! Så skönt att se!  Men det var då inte roligt att försöka få i honom dagens sista dos..huga..allt kom upp igen. David gick runt här och va skit arg (haha) mumlade på om hur fan de tänker med denna medicin..Dom vet ju att de smakar skit och att alla barn spyr och har sig av osv osv

Nu sover lillen för natten,hoppas att han får sova denna natt men det tror jag eftersom han inte verkar ha så ont längre..tack o lov..

En rolig grej med Charlie nu är att han älskar tomtar! Vill gå runt med helst fyra i famnen samtidigt :-) Eftersom vi inte har så mycket tomtar har han fått några av mamma men han har redan förstört två av dem hehe en har tappat huvudet och en ett ben :-) Måste köpa nån i plast eller nåt :-) Han säger även "Gobbe" till tomtar han är för go!

Inte bara tomtar han förstört sen julen kom in i här heller ;-) tre st adventsljustakar har gått..hade två minde i köksfönstret som fick stå ett par dar innan de flög i golvet, sen fick vi en av mamma som även den flög. Så nu har jag gett upp den tanken och hängt en stjärna i fönstret istället :-)

Ja så är läget här gott folk

          
♥ Mina pojkar ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sköönt att det verkar vara bättre med Charlie! Vilken lättnad man känner då de börjar visa sitt rätta jag igen, efter sjukdommar....!

Vile älskar också tomen=) Tootooe säger han, haha

2007-12-10 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0