öhhhhhhhhh

Jag är såå rastlös idag..Känns som att man inte varit utanför dörren på hundra år! Men Charlie har ju varit sjuk i två omgångar så..Får se om man iaf tar sig till Ica sen..Ta med Charlie på en tur så han få lite luft lillgubben.
Han va sååå söt igår kväll när han skulle somna,han låg med oss i sängen så tog han min arm och la den runt sin hals..huuga..sen tog han min hand och började klappa sig själv på kinden:-) Han ville att mamma skulle smeka han på kinden:-) Jag brukar göra det när han ska sova..jag låg och försökte hålla mig för skratt,för han var bara för söt!
I helgen händer det lite grann iaf,på lördag kommer Monica hit med familj på julgröt och fika så det ska bli mysigt!
Sen på söndag kväll kommer Hanna Henke o leia hit och spelar bingolotto,uppesittarkväll. Första gången jag spelar bingolotto dan före julafton (gör det inte annars heller hehe) Men man får väl hoppas på en liten vinst iaf skulle inte sitta helt fel med den ekonomi man har..huua..Men tröstar mig med att det iaf blir lite bättre när man börjar jobba.

ja gott folk nu blir det en kaffe ska försöka rycka upp mig själv..

ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha huuga då lillvännen, så söt han är!!
Vile ligger och klämmer på mina armar då han ska sova,,,sen då han har somnat får man lirka sig ur ett fast grepp...hahaha

2007-12-20 @ 22:15:39
Postat av: Hanna

Hihi vad mysigt! ja dom är bra rolig ibland:-D

2007-12-21 @ 09:50:04
Postat av: Lisa

Ja kommer Lotta idag? KUL!
Klart vi ska träffas..!! Måste bara planera ihop nått, jag jobbar ju som bara den,,,men jag ska försöka byta bort den 26,,,

Jo jag såg din brors band på tvn imorse! TUFFT! och mycket skön musik måste jag säga!
Vi får höras!

2007-12-21 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0