Nu är det jul här i vårt hus!

Nu är det pyntat och klart i köket, även i vardags rummet nya gardiner (jag hittade på rea på indiska i somras) Två röda lampor även i vardagsrummet. Julstjärna i hallen och gran med belysning på"lill balkongen"
Sen blir det såklart julgran närmare jul! Cozy cozy Älskar julen! David däremot hatar julen..ja så kan det vara.

Vi är hundvakt nu åt Moria sen igår tills på tis kväll. Moria är Tobbe och Teres rottweiler som är 8 mån gammal.
Imorse när jag klev upp med Charlie väntade en otrevlig överaskning i köket! Den största skithög jag sett! Jag lovar jag fick ta upp den med en ica-kasse! Huuua!!!

Nä nu blir det en promenad med dogsen..förstår inte hur vissa kan gå med typ fyra fem hundar samtidigt! Tycker det är nog med två jag!

jaja ha de gott!

   

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt med julen!!! Du får ändra på david heheh =)
Japp så är det stora hundar gör stora bajskorvar :D haha!
Våran Gaut kunde chocka en rejält!

2007-12-02 @ 19:37:37
Postat av: Hanna

haha ja lite annorlunda än shivas "högar" måste jag säga hehe
Jo jag jobbar på att få david mer julig ;-)

2007-12-02 @ 20:05:08
Postat av: Emma

Mycket mysigt har ni ser jag!

2007-12-04 @ 21:29:41
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: Mon

Och du mördar till och med TVÅ st granar för julen! Fy bublan!

2007-12-06 @ 13:56:07
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

plast gran på balkongen :-)

2007-12-06 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0