Kryssningen

 japp då var man hemma igen då,borta bra  men hemma klart bäst! Vi har haft jätte kul faktiskt lite jobbig hemresa måste jag säga..ville bara hem! trött och sliten var man igår somna väl runt fem tiden och vakna vid åtta..kunde inte somna om,Sara var mycket less på mig som ville sova. Jag fick för mig att vi skulle lämna hytten kl tio fast vi inte skulle framme i sthlm förren kl 15.30 Hahaha
nämen kort sagt det var roligt och skumt hahahah

här kommer lite bilder!

       
Mycket glad!                   Tapas grill                 dagen efter                            Sara
                                                                           ser rätt pigg ut ändå!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med bilder =)

2007-12-01 @ 14:20:35
Postat av: Hanna

ja tyvärr blev det mest bilder från hytten glömde helt bort kameran när vi var på "krogarna"

2007-12-01 @ 14:25:03
Postat av: Mon

Vad fin Sara är! Toksmal! Ser ut som ni hade det skoj! Själv skulle jag nog inte palla att åka ifrån Vidar. Inte på flera år! Heheh!

2007-12-01 @ 16:25:58
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: mumsbubblan

oj vad läänge sen jag såg sara!

2007-12-07 @ 11:03:57
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0