.......

Imorn är det nyår..för oss blir det lungt,ska åka på midda till Charlotte och Jörgen. Hela lilla familjen så vi är nog hemma före tolvslaget i säng med lille Charlie:-) Vad ska ni andra hitta på?

Robban (Davids kompis från gbg) är i s-vall på besök just nu så i fredags kom han o Emma hit och vi gick ut en sväng,mamma var barnvakt. Vi hade först tänkt ställa in alltihopa p ga av det som hänt men kände båda två att det kunde vara skönt att hitta på nåt,försöka koppla bort lite..Det var trevligt men blev en tidig kväll för mig o David.

Allt känns fortfarande helt sjukt..vill helst inte tänka alls..men det är inte så lätt..hon är ju kopplad till det mesta vår lilla kärlek..ja hua..tiden får ha sin gång..

Här kommer lite bilder..

      

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med bilder=)
Förstår att det känns helt overkligt med lilla Shiva! Det finns inte så mycket att göra, mer än att sörja, prata minnen och med tiden (trist nog) så kommer det att kännas bättre....
Kram till er!

2007-12-31 @ 08:29:50
Postat av: Emma

Vart är rök bilden? Haha.. JAG VILL SE DEN I BLOGGEN SA JAG DIN GALNA CAPS LOCK KVINNA!!!

kram

2007-12-31 @ 13:49:48
URL: http://www.emmiz81.blogg.se
Postat av: lotta

haha robban var jag förtjust i för mkt länge sedan. jag drack öl me han en gång i hans lya. hahahaha

2008-01-02 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0