Dagis

Idag ska blanketten om dagis till Charlie skickas in,blir en deltid, ska söka på polstjärnan. Å blir allt som planerat så börjar han 1 april :-) Även Charlies kusin Leon ska enligt planering in då,så kanske går dom sin inskolning samtidigt. Känns bra! Blir hemma med David då tre månader innan de blir dagis. Hade först tänkt vänta ännu längre men vi känner att Charlie får nog ut mer av sina dagar av att gå på dagis och träffa barn osv

Nu ska jag ta mig ner till ica och posta en julklapp till min kära vän som tyvärr får fira jul i fängelset..huga tänker på dig min vän! ♥ Önskar att jag kunde göra så mycket för dig! ♥

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Mon

Aprilskämt alltså? ;-)

2007-12-14 @ 18:01:18
URL: http://eternal060606.blogg.se
Postat av: Hanna

haha jovisst ;-) Närå det blir av :-)

2007-12-14 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0