bla bla bla

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart så jag tänkte..skriver väl lite här då:-)
Idag har jag varit upp till Henke o Hanna med Charlie så han fick leka lite med Leia,dom är så söt tillsammans! Kramades och hade sig! Huga :-) Var nästan så jag inte tog mig dit! Så halt ju! Dom bor på kalmarvägen så det är ju inte direkt långt att gå men det tog lätt över en halvtimme,tog mig knappt upp för minsta uppförsbacke..hehe
Ja snart var det helg igen då, vi ska förmodligen ut och äta imorgon jag o David..om han mår nå bättre,känner sig inte så pigg idag men förhoppningsvis kryar han på sig tilla imorn! Mamma ställer upp som barnvakt ett par timmar :-)
Nu är kaffet klart! nice!

här kommer lite bilder :-)



         
   Moria som vi var hundvakt åt                      våran Shiva som blundar för blixten haha                        




  
                                      Tvångskram ;-)

Kommentarer
Postat av: mumsbubblan

hihi mammas pojke :) ni är så söta! Kramis

2007-12-07 @ 11:02:34
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0